Friday 27 April 2018

New Tune Live Performance 21 💃

Hari ini merupakan hari yang akan kami membuat persembahan . Sebenarnya,New Tune Live Performance merupakan konsert lagu ciptaan Tiong Hua dan persembahan tarian hanya merupakan salah satu persembahan.Pelbagai lagu dan tarian telah dipersembahkan. Dengan menyertai DANCE CREW ini saya telah mengenali rakan baru dari kampus Bangi mahupun kampus KL. Saya diperlukan untuk "hairdo" dan "make-up" sebelum membuat persembahan. 



Saya juga terjumpa rakan lama yang dikenali di sekolah menengah dulu. 





Selepas membuat persembahan saya telah menerima pelbagai hadiah dari rakan-rakan yang dikasihi dengan kata-kata yang memotivasikan saya.Sokongan daripada pelbagai rakan amat dihargai ❤



WE EAT,WE SLEEP AND WE DANCE 💃

NEW TUNE DANCE CREW 💃

No comments:

Post a Comment