Saturday 24 March 2018

KTSN PAP !!

           Hari ini, saya bersama "kolej-mate" telah mewakili Hussein Onn Chinese Club (HOCC) untuk memberikan sokongan kepada program Pesta Ang Pau Kolej Tun Syed Nasir (PAP KTSN) . Saya pergi ke kafe KTSN dan didapati makanannya lebih murah, saya membeli nasi goreng yang berharga RM3.70 !! Murahnyaaaaaa ~


          Apabila sampai masa untuk masuk ke dalam dewan, kami diberikan goodies bag dan cenderamata yang merupakan satu simpulan cina .  




Sebelum masuk ke dewan, kami telah mengambil kesempatan untuk mengambil gambar dengan ketua pengarah PAP KTSN.



          Saya mendapati semua EXCO dan AJK PAP KTSN amat ikhlas dalam menganjur program ini dan pasukan mereka telah melibatkan bukan hanya orang cina tetapi juga orang Melayu.  Semua persembahan telah menarik perhatian saya.  Persembahan yang menarik termasuklah tarian 1 Malaysia, drama, diabola, tarian singa, gendang 24 perayaan, tarian moden dan sebagainya .  Walaubagaimanapun, satu hal yang agak menyesal adalah pendingin hawa dewan telah rosak pada hari itu.

         Akhirnnya, saya ingin berterima kasih kepada EXCO dan AJK yang terlibat dengan sediakan semuannya yang menarik kepada kami dan saya janji akan menyertai lagi! Berbaloinya RM10 :D

No comments:

Post a Comment